Tervetuloa www.janeiredale.fi verkkokauppaan.
Kirjaudu tai Rekisteröidy

Tilausehdot

VERKKOKAUPAN TILAUSEHDOT

Ehdot voimassa 1.2.2018 alkaen

Verkkokauppamme on auki 24h, mutta voidaan kuitenkin sulkea tilapäisesti ylläpitotoimenpiteiden ajaksi.

Verkkokaupastamme voit tilata jane iredale -tuotteita. janeiredale.fi -verkkokauppa on Estelina Oy:n ylläpitämä. Estelina Oy on Iredale Mineral Cosmetics yhtiön valtuuttama jane iredale -tuotteiden maahantuoja. Estelina Oy:n y-tunnus: 1605432-9. Pidätämme oikeuden hintojen sekä tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen tilauskohtaisesti.

Estelina Oy:n www.janeiredale.fi-verkkokaupasta tilaaminen

Huomioithan, että tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias. 

Tuotteiden hinnat

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja, jotka ilmoitetaan erikseen. Mahdolliset kampanja- ja tarjoushinnat ovat voimassa kampanjan yhteydessä ilmoitetun ajan tai niin kauan kuin tuotteita riittää. Tuotteen mahdollisesti voimassa oleva tarjous on nähtävissä tuotteen tuotekortilla ja hinta lasketaan automaattisesti ostoskorissa. Tarjouksia tai alennuksia ei myönnetä jälkikäteen.

Estelina Oy pidättää oikeuden muuttaa kampanjoiden voimassaoloaikoja, tuotteiden hintoja ja toimituskuluja.

Toimituskulut

Toimitamme tilauksia vain Suomeen. Tilauksen toimituskulut vaihtelevat riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Tilauksen toimituskulut näkyvät ostoskorissa sen jälkeen, kun olet valinnut haluamasi toimitustavan. Tilauksissa on ilmainen toimitus loppusumman ylittäessä sata euroa (100 €). Alle sadan euron (100 €) tilauksen toimituskulu riippuu valitusta toimitustavasta.

Tilauksen toimittaminen

Tilauksen toimittaminen edellyttää, että asiakas on hyväksynyt kaupan ehdot ja maksuvahvitus on vastaanotettu Paytrail-tililtä.

Toimitamme tilaukset valitsemaasi noutopisteeseen tai perilletoimituksena. Voit valita toimitustavaksi noudon Postin toimipisteestä, Postin pakettiautomaatista, tai Postin kotiin toimituksen klo 9-21 välillä.

Pääasiallinen toimitusaika tilauksille on 1-5 arkipäivää tilauksesta. Toimitusajat riippuvat toimituspaikan maantieteellisestä sijainnista. Pohjois-Suomen ja haja-asutusalueiden toimitukset saattavat kestää kaupunkialueita hieman pidempään. Estelina Oy ei ole vastuussa viivästyksistä, jotka johtuvat Estelinan vaikutuspiirin ulkopuolisista, ennalta-arvaamattomista syistä.

Toimitusvaihtoehdot - noudettavat lähetykset:

Nouto Postin automaatista (Smartpost)

Nouda tilauksesi valitsemastasi automaatista. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Katso automaattien sijainti.

Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa automaatista silloin kun se itselle parhaiten sopii. Lähin automaatti voi olla omassa taloyhtiössäsi. Tällöin saat pakettisi oman kerrostalon aulaan normaalin postipaketin hinnalla eli ei lisämaksua kotiinkuljetuksesta. Katso video: Paketin noutaminen automaatilta

Nouto Postista

Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin noutopisteestä. Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun se itselle parhaiten sopii.

Mikäli lähetystä ei noudeta toimipisteestä tai pakettiautomaatista, kauppaa ei katsota peruutetuksi, vaan sopimus raukeaa neljäntoista (14) päivän kuluttua siitä, kun sinulle on ilmoitettu tuotteen olevan noudettavissa noutopisteestä. Estelinalla on tällöin oikeus veloittaa tuotteen toimituksesta ja palautuksesta aiheutuneet kustannukset, jotka vähennetään sinulle palautettavasta alkuperäisestä ostoksen summasta.

Toimitusvaihtoehdot - toimitus suoraan vastaanottajalle:

Toimitus päiväpostin mukana

Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen. Lähetys jaetaan ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä postilaatikkoon/-luukkuun tai lähimpään postiin, jos lähetys on liian kookas.

Postin kotiinkuljetus

Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä, ja soittaa ja sopii kanssasi sopivimman toimitusajankohdan.

 

Estelina Oy ei toimita tuotteita jälkitoimituksella. Jos toimitettu tilauksesi on tuotteiden osalta puutteellinen, ilmoitathan puuttuneista tuotteista Ota yhteyttä- tai Asiakaspalvelu-sivulla hyvityksen saamiseksi. Jos toimitetussa tilauksessasi on muita puutteita, toimithan samoin.

Tilauksen muutokset ja peruuttaminen

Tilauksen jälkeen saat janeiredale.fi-verkkokaupalta sähköpostitse tilausvahvistuksen.

Tilauksen vahvistamisen tai maksamisen jälkeen tilaukseen ei voi tehdä enää muutoksia eikä sitä voi peruuttaa.

Estelinalla on kuitenkin oikeus peruuttaa tilaus, jos tilaus tai jokin sen tuotteista on mahdoton toimittaa. Tällöin asiakkaalle hyvitetään peruutettavista tuotteista jo suoritetut maksut.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Paytrail-ohjeet:

Paytrail säästää sinut toistuvilta toimitus- ja maksutietojen syöttämisiltä verkko-ostoksilla. Rekisteröidy ja liitä korttitietosi (debit tai credit) käyttäjätiliisi vain kerran. Jatkossa vahvistat ostoksesi tuhansissa eri verkkokaupoissa yksillä tunnuksilla. Palvelu on ilmainen.

Näin se toimii:

1. Siirry maksamaan ostoksesi. Luo ilmaiset Paytrail-tunnukset maksun yhteydessä, tunnistaudu pankkitunnuksillasi ja jatka maksamaan.

2. Lisää maksukortti (debit tai credit). Kortin tallentaminen ja maksaminen on turvallista.

Tiedot tallentuvat turvallisesti Paytrailin palveluun. Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan Paytrail.comissa ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi. Jatkossa vahvistat ostoksesi yksillä tunnuksilla tuhansissa eri verkkokaupoissa!

Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi verkkokauppaan. Onnistuneen tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi maksuvahvistusviestin. 

Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi eikä mitään maksukortti- tai pankkitunnustietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Käytössäsi on kaikkien suurimpien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet maksamiseen verkkopankissa.

OP-Pohjola
Nordea
Danske Bank
Handelsbanken
Aktia, SP, POP, Oma Säästöpankki
Ålandsbanken
S-pankki

Korttimaksut (Visa, Visa Debit, Visa electron, MasterCard, Eurocard, American Express, Diners Club, JCB)

Viallinen tuote

Estelina Oy vastaa tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta. Jos huomaat tuotteessa virheen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian joko palautelomakkeen tai suorien yhteystietojen kautta. Ilmoita tällöin tilaajan nimi, tilausnumero, tuotteen nimi/numero ja selvitys virheestä.

Tuotetakuu

Estelina Oy ei myönnä erillistä takuuta tuotteilleen. Takuuasioissa olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.

Palautukset

Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista (14) vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta lukien ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme ota yhteyttä- tai asiakaspalvelu-sivulla. Sinun on palautettava tuotteet Estelina Oy:lle viivytyksettä ja kuitenkin viimeistään 14 päivän sisällä ilmoituksen tekemisestä.

Kun olet tehnyt ilmoituksen, pakkaa tuotteet huolellisesti niiden alkuperäiseen laatikkoon. Jätä alkuperäinen toimittajan osoitetarra tietoineen näkyville, vie laatikko siihen noutopisteeseen, mistä noudit lähetyksen ja ilmoita kyseessä olevan asiakaspalautus. Estelina Oy vastaa tuotteen palauttamisesta johtuvista tavanomaisista postikuluista, mikäli palautus tehdään näiden tilaus- ja toimitusehtojen mukaisesti. Jos haluat palauttaa kotiinkuljetuksella tilatun tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme palautuksen järjestämiseksi. Estelina Oy ei vastaanota postiennakolla tehtyjä palautuksia.

Asiakas vastaa näiden ehtojen vastaisesti tehdyn palautuksen aiheuttamista posti- ja käsittelykuluista.

Palautamme peruutetusta tilauksesta saamamme maksut (lukuun ottamatta ylimääräisiä kustannuksia, jotka ovat aiheutuneet asiakkaan valitsemasta muusta kuin tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta) ilman aiheetonta viivytystä. Maksu palautetaan viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme saaneet tuotteet takaisin tai asiakas on osoittanut lähettäneensä tuotteet takaisin. Pyydämme säilyttämään kaikki asiakaspalautukseen liittyvät asiakirjat huolellisesti, kunnes olet saanut meiltä tiedon palautuksen vastaanottamisesta. Rahat palautuvat sinulle sillä maksutavalla, jolla olet ostanut tuotteen. Ehtojen vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin.

Asiakkaalla ei ole oikeutta ottaa tuotetta käyttöön tutustuessaan siihen ennen tuotteen palautusta ja tuote tulee pitää olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, Estelinalla on oikeus periä tuotteen arvonalennus aina täyteen hintaan asti sekä lisäksi palautuskulut.

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti:

Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä ja myyntiin kelpaavia tuotteita. Kosmetiikka-, hygienia- ja intiimituotteiden tulee olla avaamattomia ja sinetillisten tuotteiden sinettien ehjiä. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi kosmetiikka-, intiimi-, suuhygienia-tuotteet, kuume- ja verenpainemittarit sekä juomapullot.

Ylivoimainen este

Estelina Oy ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat Estelinan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan esimerkiksi työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme (3) kuukautta, on sekä Estelinalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Sovellettava laki  

Näihin tilaus- ja toimitusehtoihin sovelletaan Suomen lakia.

Osapuolet pyrkivät ensisijaisesti neuvotteluteitse ratkaisemaan tilaus- ja toimitusehdoista tai niiden soveltamisesta aiheutuvat erimielisyydet.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).